Pokaż filtry:

    • Oferta jest to informacja o pojedynczym mieszkaniu / apartamentu.

    • Inwestycje są to zbiory mieszkań zgrupowanych w realizacjach dewelopera.

  • Wyszukaj Tagi:

    wyszukaj swoją nieruchomość

    JAK TO DZIAŁA ?

    • Deweloper lub agencja nieruchomości
      rejestruje się w naszym systemie

    • Importuje (2 metody importu) lub uzupełnia
      ręcznie szczegóły inwestycji / projektów i ofert

    • Zasila wirtualne konto
      punktami interakcji

    • Ustawia maksymalny koszt kliknięcia (Max CPC)
      jaki jest gotowy ponieść za kliknięcie w inwestycję bądź ofertę

    • System serwuje reklamy wg. najwyższej stawki Max CPC przypisanej inwestycji lub ofercie spełniającej kryteria wyszukiwania

    • Użytkownik klika w interesującą go Inwestycję lub Ofertę i zostaje przeniesiony do jej prezentacji

    • System pobiera opłatę z tytuł kliknięcia w jednostkach. Rzeczywisty koszt kliknięcia = stawka kolejnej oferty w zestawieniu + 0,01 jednostki ale nie więcej niż ustalone Max CPC

    • Użytkownik przeglądając prezentację Inwestycji lub oferty decyduje się wypełnić formularz kontaktowy Dewelopera / Agencji nieruchomości

    • System pobiera opłatę z tytuł kliknięcia w jednostkach. Rzeczywisty koszt kliknięcia = stawka kolejnej oferty w zestawieniu + 0,01 jednostki ale nie więcej niż ustalone Max CPC

    • Deweloper / Agencja nieruchomości ma dostęp do danych użytkowników w ramach systemu CRM, leady spływają również na wskazany e-mail

    • Deweloper / Agencja nieruchomośi ma dostęp do statystyk Inwestycji i Ofert, gdzie może sprawdzić aktywności Użytkowników

    ZALETY SERWISU

    • Najprostszy algorytm wyszukiwania

      deklarowana stawka CPC decyduje o kolejności wyświetlania Inwestycji i Ofert spełniających kryteria

    • Przejrzystość wyników

      brak „Ofert specjalnych”, „Polecanych”, „Promowanych”, „Wyróżnionych” i setek bannerów wyskakujących z każdego rogu ekranu – Użytkownik wybiera świadomie Oferty spełniające jego kryteria

    • Efektywnościowy model rozliczenia

      Klient płaci zadeklarowaną stawkę za ruch (kliknięcia) i niską stawkę za wypełniony lead – nie ma żadnych dodatkowych opłat, a pozostała w portfelu kwota punktów jest wymienialna na PLN i podlega zwrotowi

    • Wysoki UX nawigacji

      brak szczegółowej parametryzacji Ofert – do ich uszczegółowienia służą tagi, co daje elastyczność w opisie Inwestycji/Oferty, a Klientowi łatwość nawigowania i wyszukiwania tego, czego rzeczywiście szuka

    • Wbudowany miniCRM

      wszystkie leady zostają w bazie danych, żaden kontakt nie umknie w gąszczu maili i CRM-owej plątaninie

    • Przejrzystość danych

      Klient ma wgląd w rozbudowany system statystyk – widzi wszelkie aktywności dotyczące swoich Inwestycji i Ofert – wyświetlenia w wynikach wyszukiwania, kliknięcia, liczbę uzupełnionych leadów – prawie jak w Google Analytics!