JAK TO DZIAŁA ?
-
Deweloper lub agencja nieruchomości
rejestruje się w naszym systemie -
Importuje (2 metody importu) lub uzupełnia
ręcznie szczegóły inwestycji / projektów i ofert -
Zasila wirtualne konto
punktami interakcji -
Ustawia maksymalny koszt kliknięcia (Max CPC)
jaki jest gotowy ponieść za kliknięcie w inwestycję bądź ofertę -
System serwuje reklamy wg. najwyższej stawki Max CPC przypisanej inwestycji lub ofercie spełniającej kryteria wyszukiwania
-
Użytkownik klika w interesującą go Inwestycję lub Ofertę i zostaje przeniesiony do jej prezentacji
-
System pobiera opłatę z tytuł kliknięcia w jednostkach. Rzeczywisty koszt kliknięcia = stawka kolejnej oferty w zestawieniu + 0,01 jednostki ale nie więcej niż ustalone Max CPC
-
Użytkownik przeglądając prezentację Inwestycji lub oferty decyduje się wypełnić formularz kontaktowy Dewelopera / Agencji nieruchomości
-
System pobiera opłatę z tytuł kliknięcia w jednostkach. Rzeczywisty koszt kliknięcia = stawka kolejnej oferty w zestawieniu + 0,01 jednostki ale nie więcej niż ustalone Max CPC
-
Deweloper / Agencja nieruchomości ma dostęp do danych użytkowników w ramach systemu CRM, leady spływają również na wskazany e-mail
-
Deweloper / Agencja nieruchomośi ma dostęp do statystyk Inwestycji i Ofert, gdzie może sprawdzić aktywności Użytkowników
ZALETY SERWISU
-
Najprostszy algorytm wyszukiwania
deklarowana stawka CPC decyduje o kolejności wyświetlania Inwestycji i Ofert spełniających kryteria
-
Przejrzystość wyników
brak „Ofert specjalnych”, „Polecanych”, „Promowanych”, „Wyróżnionych” i setek bannerów wyskakujących z każdego rogu ekranu – Użytkownik wybiera świadomie Oferty spełniające jego kryteria
-
Efektywnościowy model rozliczenia
Klient płaci zadeklarowaną stawkę za ruch (kliknięcia) i niską stawkę za wypełniony lead – nie ma żadnych dodatkowych opłat, a pozostała w portfelu kwota punktów jest wymienialna na PLN i podlega zwrotowi
-
Wysoki UX nawigacji
brak szczegółowej parametryzacji Ofert – do ich uszczegółowienia służą tagi, co daje elastyczność w opisie Inwestycji/Oferty, a Klientowi łatwość nawigowania i wyszukiwania tego, czego rzeczywiście szuka
-
Wbudowany miniCRM
wszystkie leady zostają w bazie danych, żaden kontakt nie umknie w gąszczu maili i CRM-owej plątaninie
-
Przejrzystość danych
Klient ma wgląd w rozbudowany system statystyk – widzi wszelkie aktywności dotyczące swoich Inwestycji i Ofert – wyświetlenia w wynikach wyszukiwania, kliknięcia, liczbę uzupełnionych leadów – prawie jak w Google Analytics!